Przydatne linki

Transmisje on-line z obrad Sesji Rady Miejskiej Kikół

Program Czyste Powietrze - Gmina Kikół

 

Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych

Informacje dotyczące Centralnego Portu Komunikacyjnego

Portal E-Urząd Urzędu Miasta i Gminy Kikół

Akty Planowania Przestrzennego Gminy Kikół

Multimedialny album

Obwieszczenie ???????? ??????? z dnia ?? ???????? ???? ?. w sprawie ?????? ?????????́ ?????????? ???????????????? ? ??????, które mogą być w całości lub w części finansowane ze środków publicznych ?
źródło: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Lipnie
wtorek, 26 sierpień 2025 08:08

Piłkochwyty już sprawne

Prace w zakresie rozbudowy infrastruktury obu boisk do siatkówki, znajdujących się przy kikolskim jeziorze zostały dokonane. Obecność piłkochwytów znacząco poprawi komfort gry oraz bezpieczeństwo widzów. Przypominamy także, że urządzenia oddane do użytku mają służyć przez wiele lat, stąd wspólna potrzeba i obowiązek dbałości o ich trwałość, i ochrony przed wandalizmem.
treść i foto: Krzysztof Kowalewski

Zgodnie z ogłoszeniem prezesa Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wojciecha Legawca 2 września ruszy nabór wniosków na Inwestycje zapobiegające rozprzestrzenianiu się ASF. Pula środków na to wsparcie z Planu Strategicznego dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023-2027 wynosi obecnie prawie 176 mln zł.

O pomoc finansową będą się mogli ubiegać rolnicy – osoby fizyczne, osoby prawne, jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej – którzy spełniają następujące warunki:

  • są posiadaczami samoistnymi lub zależnymi nieruchomości położonej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej co najmniej od dnia złożenia wniosku o przyznanie pomocy;
  • prowadzą:
    • chów lub hodowlę nie mniej niż 50 świń lub
    • chów lub hodowlę metodami ekologicznymi nie mniej niż 27 świń, lub
    • hodowlę świń ras rodzimych lub świń ras czystych,
  • w dniu złożenia wniosku o przyznanie pomocy ukończyli 18 lat (osoby fizyczne);
  • mają nadany numer identyfikacyjny producenta.

Pozyskane środki będą mogli przeznaczyć m.in. na: wykonanie ogrodzenia, utworzenie zadaszonej niecki dezynfekcyjnej, wyposażenie gospodarstwa rolnego w urządzenia do dezynfekcji, zapewnienie utrzymywania świń odrębnie od innych zwierząt, budowę lub przebudowę magazynu do przechowywania słomy, posadowienie silosu na paszę gotową lub zboże przeznaczone na paszę.

Pomoc udzielana będzie w formie refundacji 80 proc. kosztów kwalifikowanych lub ryczałtu – w przypadku inwestycji związanych z budową ogrodzenia, montażem bramy czy furtki. Maksymalna kwota dofinansowania w całym okresie realizacji PS WPR 2023-2027 to 100 tys. zł.

 Nabór potrwa od 2 września do 1 października 2025 r. Wnioski o przyznanie pomocy będzie można składać wyłącznie przez Platformę Usług Elektronicznych ARiMR.

Więcej informacji: https://www.gov.pl/web/arimr/inwestycje-zapobiegajace-rozprzestrzenianiu-sie-asf

 

poniedziałek, 25 sierpień 2025 13:38

Przedłużenie naboru ! do Dziennego Domu Pomocy

Przedłużenie naboru !

Informujemy, że nabór uczestniczek i uczestników do Dziennego Domu Pomocy został przedłużony do czwartku, 28 sierpnia  2025 roku.

Formularze zgłoszeniowe do pobrania w siedzibie Gminy Kikół, pokój, nr 3 w godzinach od 7:00 do 15:00.

 

piątek, 22 sierpień 2025 09:17

XVIII Sesja Rady Miejskiej Kikół

KLAUZULA INFORMACYJNA NAGRYWANIA SESJI (Link)

O godzinie 15.00 26 sierpnia 2025 r. (wtorek) na stronie Gminy Kikół www.kikol.pl dostępna będzie transmisja na żywo z XVIII Sesji Rady Miejskiej Kikół kadencji 2024-2029.

Transmisja z  Sesji Rady Miejskiej Kikół kadencji 2024-2029 (tutaj!)

https://portal.posiedzenia.pl/kikol

1. Otwarcie XVIII sesji Rady Miejskiej i stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Zatwierdzenie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
4. Sprawozdanie Burmistrza o pracach w okresie międzysesyjnym.
5. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Kikół na rok 2025.
6. Podjęcie uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Kikół na lata 2025 – 2038.
7. Podjęcie uchwały w sprawie zaciągnięcia pożyczki długoterminowej ze środków Kujawsko – Pomorskiego Funduszu Pożyczkowego w ramach „Programu Funduszu Europejskiego dla Kujaw i Pomorza 2021 – 2027”.
8. Podjęcie uchwały w sprawie zapewnienia wspólnej obsługi jednostek organizacyjnych Gminy Kikół zaliczanych do sektora finansów publicznych.
9. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy Domowej oraz Ochrony Osób Doznających Przemocy Domowej na lata 2025 – 2030.
10. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w Dziennym Domu Pomocy w Kikole.
11. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego w przedszkolach publicznych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Kikół.
12. Wolne wnioski i informacje.
13. Zakończenie.

Mobilny Punkt Informacyjny w Urzędzie Miasta i Gminy w Dobrzyniu nad Wisłą

Informacje o spotkaniu

Lokalny Punkt Informacyjny we Włocławku zaprasza na indywidualne konsultacje w ramach Mobilnych Punktów Informacyjnych.

Podczas indywidualnych spotkań będzie można otrzymać informację między innymi o:

  • środkach na otwarcie działalności gospodarczej,
  • dotacjach i pożyczkach na rozwój prowadzonej działalności gospodarczej,
  • finansowaniu kursów i szkoleń zmierzających do podniesienia kwalifikacji zawodowych,
  • zasadach pozyskania dofinansowania,
  • aktualnych i przyszłych ogłoszeniach o naborach wniosków.

 

Kiedy

Wydarzenie odbędzie się w dniu 26.08.2025 r. w godz. 12:00 – 14:30

Gdzie

Miejscem udostępnionym na powyższe spotkanie będzie Urząd Miasta i Gminy w Dobrzyniu nad Wisłą, ul. Szkolna 1, 87-610 Dobrzyń nad Wisłą, parter budynku.

 

Dla kogo

 

Spotkanie skierowane jest dla wszystkich mieszkańców województwa kujawsko - pomorskiego zainteresowanych tematyką funduszy europejskich.

 

Organizator spotkania

 

Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich we Włocławku

  1. Bechiego 2

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

tel. 54 235 67 12; 511 885 532

poniedziałek, 18 sierpień 2025 10:55

Święto Wojska Polskiego 2025

Jak co roku 15 sierpnia obchodzimy Święto Wojska Polskiego. Organizatorem wydarzenia w naszej Gminie była Burmistrz Kikoła Renata Gołębiewska. Tegoroczne uroczystości rozpoczęliśmy od odsłonięcia tablicy Pamięci Członków Związku Strzeleckiego działającego na terenie Gminy Kikół. Tablica ta znajduje się przy ścieżce edukacyjnej przy kikolskim jeziorze. Następnie odbyła się, celebrowana przez księdza Marka Mrówczyńskiego, Msza Święta w intencji Ojczyzny w kościele pw. św. Wojciecha BM w Kikole. Po czym tradycyjnie nastąpił  przemarsz pod Pomnik upamiętniający walczących w obronie Ojczyzny.

W wydarzeniu uczestniczyli m.in. Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej Małgorzata Baranowska, Wicemarszałek Województwa Kujawsko-Pomorskiego Aneta Jędrzejewska, przedstawiciele władz samorządowych Powiatu Lipnowskiego i Gminy Kikół,  przedstawiciele Zarządu Oddziału Powiatowego  Zw. OSP RP w Lipnie i Zarządu Oddziału Gminnego Zw. OSP RP w Kikole oraz druhowie z OSP z Gminy Kikół. Obecni byli również: Radny Młodzieżowego Sejmiku Województwa Kujawsko-Pomorskiego Kacper Sławkowski, osoby zasłużone dla naszego miasta i gminy, dyrektorzy i delegacje szkół, jednostek i instytucji podległych miastu i gminie, przedstawiciele firm i przedsiębiorstw działających w naszej Gminie oraz członkowie Stowarzyszenia Emerytów Gminy Kikół i Kikolskiego Stowarzyszenia Strzeleckiego „Strzelec”. Siły Zbrojne naszego kraju reprezentował przedstawiciel szefa Wojskowego Centrum Rekrutacji we Włocławku podporucznik Dominik Pełczyński oraz podporucznik Bartosz Bielski z 84. Batalionu Lekkiej Piechoty we Włocławku.

Po okolicznościowych przemowach nastąpiło złożenie wieńców i kwiatów pod Pomnikiem. Dziękujemy wszystkim za uczestnictwo w tym niezwykle ważnym dla nas wszystkich święcie oraz służbom, które zapewniły nam bezpieczeństwo podczas jego obchodów.

treść: Krzysztof Kowalewski

foto: Józef Myszkowski (galeria: https://www.facebook.com/photo/?fbid=1186131356881803&set=pcb.1186134720214800&locale=pl_PL)

W dniu Święta Wojska Polskiego Burmistrz Kikoła Renata Gołębiewska wraz z członkami Kikolskiego Stowarzyszenia Strzeleckiego „Strzelec” dokonali odsłonięcia tablicy Pamięci Członków Związku Strzeleckiego działającego na terenie Gminy Kikół. Tablicę poświęcił o. Mieczysław Jankowski. W uroczystości uczestniczyli przedstawiciele władz samorządowych naszej Gminy, członkowie KSS „Strzelec”, podporucznik Pełczyński z Wojskowego Centrum Rekrutacji we Włocławku oraz osoby aktywnie zaangażowane w życie publiczne Gminy Kikół. Dziękujemy za godną pochwały inicjatywę „Strzelców” i cieszymy się, że historia i pamięć minionych lat nadal jest żywa wśród nas.
treść i foto: Krzysztof Kowalewski

OGŁOSZENIE KIEROWNIKA DZIENNEGO DOMU POMOCY W KIKOLE  O NABORZE NA STANOWISKO: OPIEKUN W DZIENNYM DOMU POMOCY  W KIKOLE

 Ogłoszenie o naborze na stanowisko: opiekun w Dziennym Domu Pomocy w Kikole 

Kikół, dnia 14.08.2025 r. 

Kierownik Dziennego Domu Pomocy w Kikole ogłasza nabór na stanowisko opiekuna w Dziennym Domu Pomocy w Kikole w związku z realizacją projektu partnerskiego pn. „Kujawsko-Pomorska Sieć Dziennych Domów Pomocy” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027 współfinansowanej z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Priorytet: 8 Fundusze europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działanie: FEKP.08.24 Usługi społeczne i zdrowotne, Nr naboru: FEKP.08.24-IZ.00-059/23, nr projektu: FEKP.08.24-IZ.00-0017/24.

1 etap

Planowane rozpoczęcie pracy: od dnia 1 września 2025 r.

  1. Niezbędne wymagania od kandydatów:
  1. kwalifikacje do wykonywania jednego z zawodów: opiekun środowiskowy, asystent osoby niepełnosprawnej, pielęgniarz, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, opiekun kwalifikowany w domu pomocy społecznej lub doświadczenie w realizacji usług opiekuńczych, wolontariat lub osobiste wynikające z pełnienia roli opiekuna faktycznego i odbyła minimum 80 h szkolenia z zakresu realizowanej usługi, w tym udzielania pierwszej pomocy lub pomocy przedmedycznej,
  2. nieposzlakowana opinia,
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  1. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
  1. doświadczenie zawodowe w pracy z osobami starszymi, chorymi lub niepełnosprawnymi,
  2. cechy niezbędne do pracy z ludźmi starszymi i niepełnosprawnymi tj.: empatia, życzliwość, cierpliwość, wyrozumiałość,
  3. komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  4. dyspozycyjność, dokładność, systematyczność, rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań,
  5. obsługa komputera i urządzeń biurowych,
  6. prawo jazdy kat. B,
  7. orzeczenie sanitarno-epidemiologiczne.

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. organizowanie bezpiecznego pobytu uczestników zajęć,
  2. sprawowanie codziennej opieki nad uczestnikami, organizacja i animacja czasu wolnego,
  3. dobór wyposażenia, materiałów zgodnie z potrzebami uczestników,
  4. rozpoznanie potrzeb socjalno-bytowych uczestników i współpraca z pracownikami socjalnymi w tym zakresie,
  5. prowadzenie dokumentacji m. in. dziennych list obecności,
  6. prowadzenie działań zmierzających do podtrzymania i rozwijania umiejętności samodzielnego życia i funkcjonowania,
  7. nawiązywanie współpracy z innymi jednostkami i instytucjami działającymi na rzecz osób starszych i środowiska lokalnego,
  8. pomoc i towarzyszenie podopiecznemu w codziennych czynnościach z zakresu samoobsługi i higieny osobistej,
  9. dbanie o ład i porządek w Dziennym Domu Pomocy.
  1. Wymagane dokumenty:
  2. curriculum vitae (CV),
  3. list motywacyjny,
  4. kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – załącznik nr 1 do Regulaminu naboru,
  5. kserokopia świadectwa lub dyplomu potwierdzającego wykształcenie,
  6. kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
  7. kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
  8. oświadczenia osoby ubiegającej się o zatrudnienie: o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, o niekaralności (czy nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe), o nieposzlakowanej opinii, o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie, niezbędnych do przeprowadzenia procesu rekrutacji - załącznik nr 2 do Regulaminu naboru,
  9. oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną Administratora dla kandydata do pracy w procesie rekrutacyjnym – załącznik nr 3 do Regulaminu naboru,
  10. referencje (o ile kandydat takie posiada).
  11. Warunki pracy:
  1. Wymiar czasu pracy: pełny etat,
  2. Miejsce pracy: Dzienny Dom Pomocy w Kikole, ul. Toruńska 22
  3. Godziny pracy: 7:00 – 15:00,
  4. Rodzaj umowy: umowa o pracę na czas trwania projektu „Kujawsko-Pomorska Sieć Dziennych Domów Pomocy”,
  5. Warunki pracy: stanowisko związane jest z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na stanowisku, praca z osobami starszymi oraz osobami z niepełnosprawnością.
  1. Miejsce i termin złożenia dokumentów.

Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy w Kikole lub przesłać pocztą na adres Gmina Kikół, Pl. Kościuszki 7, 87-620 Kikół Gminny  w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko opiekun w Dziennym Domu Pomocy” do dnia 22 sierpnia 2025 r. do godz. 12.00.

VII. Inne informacje:

Złożone dokumenty będą rozpatrywane pod względem kompletności i spełnienia wymagań niezbędnych dla kandydata na w/w stanowisko. Aplikacje, które wpłyną do Gminy Kikół  po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Osoby spełniające wymogi formalne zostaną powiadomione o terminie II etapu konkursu.

VIII. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.

  1. Informacje dodatkowe:

Kierownik Dziennego Domu Pomocy w Kikole zastrzega sobie, w każdym czasie, prawo zakończenia konkursu lub odstąpienia od rozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny.

  1. Ochrona danych osobowych – klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej: ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:

1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kierownik Dziennego Domu Pomocy w Kikole, ul. Toruńska 22, 87-620 Kikół.

2) Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Dziennego Domu Pomocy w Kikole, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych za pomocą adresu email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadania: nabór na stanowisko  – opiekun w Dziennym Domu Pomocy.

4) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.

5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z kategorią archiwalną sprawy na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu.

7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

8) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym,

9) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.

 

Kierownik Dziennego Domu Pomocy w Kikole

OGŁOSZENIE KIEROWNIKA DZIENNEGO DOMU POMOCY W KIKOLE O NABORZE NA STANOWISKO: ANIMATOR W DZIENNYM DOMU POMOCY W KIKOLE

 

Ogłoszenie o naborze na stanowisko:
animator w Dziennym Domu Pomocy w Kikole

 Kikół, dnia 14.08.2025 r.

Kierownik Dziennego Domu Pomocy w Kikole  ogłasza nabór na stanowisko opiekuna w dziennym Domu Pomocy Społecznej w Osówce w związku z realizacją projektu partnerskiego pn. „Kujawsko-Pomorska Sieć Dziennych Domów Pomocy” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027 współfinansowanej z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Priorytet: 8 Fundusze europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działanie: FEKP.08.24 Usługi społeczne i zdrowotne, Nr naboru: FEKP.08.24-IZ.00-059/23, nr projektu: FEKP.08.24-IZ.00-0017/24.

½ etatu

Planowane rozpoczęcie pracy: od dnia 1 września 2025 r.

  1. Niezbędne wymagania od kandydatów:
  1. wykształcenie wyższe na kierunku (lub specjalność) terapia zajęciowa, animacja społeczna, pedagogika, psychologia bądź pokrewne lub wykształcenie minimum średnie i posiadanie kwalifikacji w zakresie terapii zajęciowej lub animacji potwierdzone dyplomem, certyfikatem lub innym dokumentem,
  2. nieposzlakowana opinia,
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  1. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
  1. doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku, w szczególności
     z osobami starszymi, chorymi lub niepełnosprawnymi,
  2. cechy niezbędne do pracy z ludźmi starszymi i niepełnosprawnymi tj.: empatia, życzliwość, cierpliwość, wyrozumiałość,
  3. komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  4. kreatywność, pomysłowość, dyspozycyjność, dokładność, systematyczność, rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań,

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. organizacja i animacja czasu wolnego podopiecznych,
  2. planowanie miesięcznych zajęć z uczestnikami,
  3. prowadzenie zajęć grupowych (przygotowywanie odpowiednich zajęć manualnych dostosowanych do możliwości uczestników),
  4. przygotowywanie imprez okolicznościowych, w tym przygotowanie programu artystycznego w wykonaniu uczestników oraz przygotowanie wspólnie z uczestnikami odpowiednich dekoracji,
  5. inicjowanie i podejmowanie niezbędnych działań zmierzających do rozwoju różnych form zajęć,
  6. działania mające na celu zapobieganie bierności osób niesamodzielnych, której skutkiem jest brak aktywności fizycznej i społecznej,
  7. prowadzenie działań zmierzających do podtrzymania i rozwijania umiejętności samodzielnego życia i funkcjonowania,
  8. nawiązywanie współpracy z innymi jednostkami i instytucjami działającymi na rzecz osób starszych i środowiska lokalnego,
  9. sprawowanie bezpośredniej opieki i czuwanie nad bezpieczeństwem uczestników,
  10. w miarę potrzeby pomoc i towarzyszenie podopiecznemu w codziennych czynnościach z zakresu samoobsługi i higieny osobistej,
  11. dbanie o należyty stan urządzeń i sprzętu oraz o ład i porządek w Dziennym Domu Pomocy.
  1. Wymagane dokumenty:
  1. curriculum vitae (CV),
  2. list motywacyjny,
  3. kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – załącznik nr 1,
  4. kserokopia świadectwa lub dyplomu potwierdzającego wykształcenie,
  5. kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
  6. kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
  7. oświadczenia osoby ubiegającej się o zatrudnienie: o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, o niekaralności (czy nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe), o nieposzlakowanej opinii, o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie, niezbędnych do przeprowadzenia procesu rekrutacji - załącznik nr 2,
  8. oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną Administratora dla kandydata do pracy w procesie rekrutacyjnym – załącznik nr 3,
  9. referencje (o ile kandydat takie posiada).
  1. Warunki pracy:
  2. Wymiar czasu pracy: ½ etatu,
  3. Miejsce pracy: Dzienny Dom Pomocy w Kikole, ul. Toruńska 22, 87-620 Kikół,
  4. Godziny pracy: do uzgodnienia,
  5. Rodzaj umowy: umowa o pracę na czas trwania projektu „Kujawsko-Pomorska Sieć Dziennych Domów Pomocy”,
  6. Warunki pracy: praca z osobami starszymi, niepełnosprawnymi.
  7. Miejsce i termin złożenia dokumentów.

Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Czernikowo lub przesłać pocztą na adres Gmina Kikół, Pl. Kościuszki 7, 87-620  Kikół  w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko animator w Dziennym Domu Pomocy” do dnia 22 sierpnia 2025 r. do godz. 12.00.

VII. Inne informacje:

Złożone dokumenty będą rozpatrywane pod względem kompletności i spełnienia wymagań niezbędnych dla kandydata na w/w stanowisko. Aplikacje, które wpłyną do siedziby Gminy Kikół  po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Osoby spełniające wymogi formalne zostaną powiadomione o terminie II etapu konkursu.

VIII. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.

  1. Informacje dodatkowe:

Kierownik Dziennego Domu Pomocy w Kikole zastrzega sobie, w każdym czasie, prawo zakończenia konkursu lub odstąpienia od rozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny.

  1. Ochrona danych osobowych – klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej: ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:

1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kierownik Dziennego Domu Pomocy w Kikole, ul Toruńska 22, 87-620 Kikół.

2) Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Dziennego Domu Pomocy w Kikole, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych za pomocą adresu email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadania: nabór na stanowisko  – animator w Dziennym Domu Pomocy.

4) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.

5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z kategorią archiwalną sprawy na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu.

7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

8) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym,

9) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.

Kierownik Dziennego Domu Pomocy w Kikole