Ogłoszenie o naborze na stanowisko: opiekun w Dziennym Domu Pomocy w Kikole
OGŁOSZENIE KIEROWNIKA DZIENNEGO DOMU POMOCY W KIKOLE O NABORZE NA STANOWISKO: OPIEKUN W DZIENNYM DOMU POMOCY W KIKOLE
Ogłoszenie o naborze na stanowisko: opiekun w Dziennym Domu Pomocy w Kikole
Kikół, dnia 14.08.2025 r.
Kierownik Dziennego Domu Pomocy w Kikole ogłasza nabór na stanowisko opiekuna w Dziennym Domu Pomocy w Kikole w związku z realizacją projektu partnerskiego pn. „Kujawsko-Pomorska Sieć Dziennych Domów Pomocy” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027 współfinansowanej z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Priorytet: 8 Fundusze europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działanie: FEKP.08.24 Usługi społeczne i zdrowotne, Nr naboru: FEKP.08.24-IZ.00-059/23, nr projektu: FEKP.08.24-IZ.00-0017/24.
1 etap
Planowane rozpoczęcie pracy: od dnia 1 września 2025 r.
- Niezbędne wymagania od kandydatów:
- kwalifikacje do wykonywania jednego z zawodów: opiekun środowiskowy, asystent osoby niepełnosprawnej, pielęgniarz, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, opiekun kwalifikowany w domu pomocy społecznej lub doświadczenie w realizacji usług opiekuńczych, wolontariat lub osobiste wynikające z pełnienia roli opiekuna faktycznego i odbyła minimum 80 h szkolenia z zakresu realizowanej usługi, w tym udzielania pierwszej pomocy lub pomocy przedmedycznej,
- nieposzlakowana opinia,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Dodatkowe wymagania od kandydatów:
- doświadczenie zawodowe w pracy z osobami starszymi, chorymi lub niepełnosprawnymi,
- cechy niezbędne do pracy z ludźmi starszymi i niepełnosprawnymi tj.: empatia, życzliwość, cierpliwość, wyrozumiałość,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- dyspozycyjność, dokładność, systematyczność, rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- obsługa komputera i urządzeń biurowych,
- prawo jazdy kat. B,
- orzeczenie sanitarno-epidemiologiczne.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- organizowanie bezpiecznego pobytu uczestników zajęć,
- sprawowanie codziennej opieki nad uczestnikami, organizacja i animacja czasu wolnego,
- dobór wyposażenia, materiałów zgodnie z potrzebami uczestników,
- rozpoznanie potrzeb socjalno-bytowych uczestników i współpraca z pracownikami socjalnymi w tym zakresie,
- prowadzenie dokumentacji m. in. dziennych list obecności,
- prowadzenie działań zmierzających do podtrzymania i rozwijania umiejętności samodzielnego życia i funkcjonowania,
- nawiązywanie współpracy z innymi jednostkami i instytucjami działającymi na rzecz osób starszych i środowiska lokalnego,
- pomoc i towarzyszenie podopiecznemu w codziennych czynnościach z zakresu samoobsługi i higieny osobistej,
- dbanie o ład i porządek w Dziennym Domu Pomocy.
- Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae (CV),
- list motywacyjny,
- kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – załącznik nr 1 do Regulaminu naboru,
- kserokopia świadectwa lub dyplomu potwierdzającego wykształcenie,
- kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
- kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- oświadczenia osoby ubiegającej się o zatrudnienie: o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, o niekaralności (czy nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe), o nieposzlakowanej opinii, o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie, niezbędnych do przeprowadzenia procesu rekrutacji - załącznik nr 2 do Regulaminu naboru,
- oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną Administratora dla kandydata do pracy w procesie rekrutacyjnym – załącznik nr 3 do Regulaminu naboru,
- referencje (o ile kandydat takie posiada).
- Warunki pracy:
- Wymiar czasu pracy: pełny etat,
- Miejsce pracy: Dzienny Dom Pomocy w Kikole, ul. Toruńska 22
- Godziny pracy: 7:00 – 15:00,
- Rodzaj umowy: umowa o pracę na czas trwania projektu „Kujawsko-Pomorska Sieć Dziennych Domów Pomocy”,
- Warunki pracy: stanowisko związane jest z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na stanowisku, praca z osobami starszymi oraz osobami z niepełnosprawnością.
- Miejsce i termin złożenia dokumentów.
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy w Kikole lub przesłać pocztą na adres Gmina Kikół, Pl. Kościuszki 7, 87-620 Kikół Gminny w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko opiekun w Dziennym Domu Pomocy” do dnia 22 sierpnia 2025 r. do godz. 12.00.
VII. Inne informacje:
Złożone dokumenty będą rozpatrywane pod względem kompletności i spełnienia wymagań niezbędnych dla kandydata na w/w stanowisko. Aplikacje, które wpłyną do Gminy Kikół po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Osoby spełniające wymogi formalne zostaną powiadomione o terminie II etapu konkursu.
VIII. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.
- Informacje dodatkowe:
Kierownik Dziennego Domu Pomocy w Kikole zastrzega sobie, w każdym czasie, prawo zakończenia konkursu lub odstąpienia od rozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny.
- Ochrona danych osobowych – klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej: ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kierownik Dziennego Domu Pomocy w Kikole, ul. Toruńska 22, 87-620 Kikół.
2) Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Dziennego Domu Pomocy w Kikole, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych za pomocą adresu email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadania: nabór na stanowisko – opiekun w Dziennym Domu Pomocy.
4) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z kategorią archiwalną sprawy na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu.
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
8) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym,
9) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.
Kierownik Dziennego Domu Pomocy w Kikole
Ogłoszenie o naborze na stanowisko: animator w Dziennym Domu Pomocy w Kikole
OGŁOSZENIE KIEROWNIKA DZIENNEGO DOMU POMOCY W KIKOLE O NABORZE NA STANOWISKO: ANIMATOR W DZIENNYM DOMU POMOCY W KIKOLE
Ogłoszenie o naborze na stanowisko:
animator w Dziennym Domu Pomocy w Kikole
Kikół, dnia 14.08.2025 r.
Kierownik Dziennego Domu Pomocy w Kikole ogłasza nabór na stanowisko opiekuna w dziennym Domu Pomocy Społecznej w Osówce w związku z realizacją projektu partnerskiego pn. „Kujawsko-Pomorska Sieć Dziennych Domów Pomocy” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027 współfinansowanej z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Priorytet: 8 Fundusze europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działanie: FEKP.08.24 Usługi społeczne i zdrowotne, Nr naboru: FEKP.08.24-IZ.00-059/23, nr projektu: FEKP.08.24-IZ.00-0017/24.
½ etatu
Planowane rozpoczęcie pracy: od dnia 1 września 2025 r.
- Niezbędne wymagania od kandydatów:
- wykształcenie wyższe na kierunku (lub specjalność) terapia zajęciowa, animacja społeczna, pedagogika, psychologia bądź pokrewne lub wykształcenie minimum średnie i posiadanie kwalifikacji w zakresie terapii zajęciowej lub animacji potwierdzone dyplomem, certyfikatem lub innym dokumentem,
- nieposzlakowana opinia,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Dodatkowe wymagania od kandydatów:
- doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku, w szczególności
z osobami starszymi, chorymi lub niepełnosprawnymi, - cechy niezbędne do pracy z ludźmi starszymi i niepełnosprawnymi tj.: empatia, życzliwość, cierpliwość, wyrozumiałość,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- kreatywność, pomysłowość, dyspozycyjność, dokładność, systematyczność, rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań,
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- organizacja i animacja czasu wolnego podopiecznych,
- planowanie miesięcznych zajęć z uczestnikami,
- prowadzenie zajęć grupowych (przygotowywanie odpowiednich zajęć manualnych dostosowanych do możliwości uczestników),
- przygotowywanie imprez okolicznościowych, w tym przygotowanie programu artystycznego w wykonaniu uczestników oraz przygotowanie wspólnie z uczestnikami odpowiednich dekoracji,
- inicjowanie i podejmowanie niezbędnych działań zmierzających do rozwoju różnych form zajęć,
- działania mające na celu zapobieganie bierności osób niesamodzielnych, której skutkiem jest brak aktywności fizycznej i społecznej,
- prowadzenie działań zmierzających do podtrzymania i rozwijania umiejętności samodzielnego życia i funkcjonowania,
- nawiązywanie współpracy z innymi jednostkami i instytucjami działającymi na rzecz osób starszych i środowiska lokalnego,
- sprawowanie bezpośredniej opieki i czuwanie nad bezpieczeństwem uczestników,
- w miarę potrzeby pomoc i towarzyszenie podopiecznemu w codziennych czynnościach z zakresu samoobsługi i higieny osobistej,
- dbanie o należyty stan urządzeń i sprzętu oraz o ład i porządek w Dziennym Domu Pomocy.
- Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae (CV),
- list motywacyjny,
- kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – załącznik nr 1,
- kserokopia świadectwa lub dyplomu potwierdzającego wykształcenie,
- kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
- kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- oświadczenia osoby ubiegającej się o zatrudnienie: o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, o niekaralności (czy nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe), o nieposzlakowanej opinii, o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie, niezbędnych do przeprowadzenia procesu rekrutacji - załącznik nr 2,
- oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną Administratora dla kandydata do pracy w procesie rekrutacyjnym – załącznik nr 3,
- referencje (o ile kandydat takie posiada).
- Warunki pracy:
- Wymiar czasu pracy: ½ etatu,
- Miejsce pracy: Dzienny Dom Pomocy w Kikole, ul. Toruńska 22, 87-620 Kikół,
- Godziny pracy: do uzgodnienia,
- Rodzaj umowy: umowa o pracę na czas trwania projektu „Kujawsko-Pomorska Sieć Dziennych Domów Pomocy”,
- Warunki pracy: praca z osobami starszymi, niepełnosprawnymi.
- Miejsce i termin złożenia dokumentów.
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Czernikowo lub przesłać pocztą na adres Gmina Kikół, Pl. Kościuszki 7, 87-620 Kikół w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko animator w Dziennym Domu Pomocy” do dnia 22 sierpnia 2025 r. do godz. 12.00.
VII. Inne informacje:
Złożone dokumenty będą rozpatrywane pod względem kompletności i spełnienia wymagań niezbędnych dla kandydata na w/w stanowisko. Aplikacje, które wpłyną do siedziby Gminy Kikół po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Osoby spełniające wymogi formalne zostaną powiadomione o terminie II etapu konkursu.
VIII. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.
- Informacje dodatkowe:
Kierownik Dziennego Domu Pomocy w Kikole zastrzega sobie, w każdym czasie, prawo zakończenia konkursu lub odstąpienia od rozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny.
- Ochrona danych osobowych – klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej: ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kierownik Dziennego Domu Pomocy w Kikole, ul Toruńska 22, 87-620 Kikół.
2) Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Dziennego Domu Pomocy w Kikole, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych za pomocą adresu email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadania: nabór na stanowisko – animator w Dziennym Domu Pomocy.
4) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z kategorią archiwalną sprawy na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu.
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
8) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym,
9) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.
Kierownik Dziennego Domu Pomocy w Kikole
Powiatowo-Gminne Dożynki 2025 w Tłuchowie
OSTRZEŻENIA METEOROLOGICZNE ZBIORCZO NR 150
Kolejne zamówienie publiczne w ramach KPO rozstrzygnięte!
Bezpieczne Gospodarstwo Rolne
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że 7 sierpnia br. odbyło się posiedzenie Centralnej Komisji Konkursowej XXII Ogólnokrajowego Konkursu Bezpieczne Gospodarstwo Rolne. Wyniki jej prac zostaną podane do publicznej wiadomości na stronie internetowej KRUS po zakończeniu uroczystej gali podsumowującej działanie, która odbędzie się 22 września br. o godz. 11:00 w Auli Kryształowej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego przy ul. Nowoursynowskiej 166/9 w Warszawie. Wkrótce poinformujemy rolników o ocenie ich gospodarstwa, uzyskanych nagrodach oraz terminie gali.
Ponadto zawiadamiamy, że po raz kolejny na platformie informacyjnej AgroNews.com.pl uruchomiono Internetowy Konkurs Bezpieczne Gospodarstwo Rolne (link: https://agronews.com.pl/wiadomosci/bezpieczne-gospodarstwo-rolne/).
Internauci, w oparciu o informacje udostępnione przez właścicieli gospodarstw, wybiorą spośród 16 finalistów najbezpieczniejsze w swojej ocenie gospodarstwo rolne. Głosy można oddawać od 11 sierpnia do 15 września br. Zasady udziału w głosowaniu określił Organizator (Platforma Internetowa AgroNews.com.pl) na swojej stronie internetowej. System informatyczny zarejestruje tylko 1 głos z jednego komputera, identyfikując go po unikalnym numerze IP. Zwycięzca Internetowego Konkursu, którego gospodarstwo uzyska największą liczbę głosów otrzyma:
- voucher na ubezpieczenie majątku, pojazdów i maszyn rolniczych od AGRO Ubezpieczeń – Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych;
- voucher do SPA dla dwóch osób ufundowany przez Organizatora Konkursu.
Zachęcamy do uczestnictwa w konkursie.
źródło:
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO
ODDZIAŁ REGIONALNY W BYDGOSZCZY / WYDZIAŁ OGÓLNY
Obchody Święta Wojska Polskiego 2025. Dziękujemy za Waszą służbę.
Zbliżają się coroczne uroczyste obchody Święta Wojska Polskiego - w tym roku - 15 sierpnia - poza tradycyjnymi wydarzeniami w jednostkach wojskowych rozsianych na terenie całego kraju oraz wielką defiladą wojskową na warszawskiej Wisłostradzie, po raz pierwszy uświetni je parada morska na Półwyspie Helskim.
Szczegóły uroczystości: https://www.gov.pl/web/obrona-narodowa/obchody-swieta-wojska-polskiego-2025---dziekujemy-za-wasza-sluzbe
Rekrutacja do Dziennego Domu Pomocy w Kikole
Serdecznie zapraszamy osoby niesamodzielne, w tym osoby z niepełnosprawnościami z terenu gminy Kikół, do wzięcia udziału w rekrutacji do nowego Projektu pn. „Kujawsko-Pomorska Sieć Dziennych Domów Pomocy” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
I.Dokumenty rekrutacyjne do Dziennego Domu Pomocy w Kikole będą przyjmowane :
- w dniach od 11.08.2025 r. do 21.08.2025
- w Urzędzie Miasta i Gminy Kikół, pokój nr 3
- w godzinach pracy Urzędu (pon. 7-15, wt. 7-16, śr.-7-15, czw. 7-15, pt. 7-14)
II.W ramach działalności Dziennego Domu Pomocy w Kikole zapewniamy:
- zaspokojenie potrzeb życiowych m.in. poprzez zapewnienie miejsca do bezpiecznegoi godnego spędzania czasu,
- usługi opiekuńcze i pielęgnacyjne,
- dwa posiłki dziennie,
- usługi transportowe, dowóz do i z DDP,
- usługi w zakresie usprawniania fizycznego podopiecznych poprzez zajęciaz fizjoterapeutą/rehabilitantem,
- umożliwienie udziału w zajęciach terapeutycznych, plastycznych, muzycznych lub wspierających ruchowo, w zależności od preferencji uczestników,
- pomoc w rozwinięciu i wzmacnianiu aktywności oraz samodzielności życiowej,
- poradnictwo i wsparcie w rozwiązywaniu trudnych sytuacji życiowych (poprzez zapewnienie dostępu do wsparcia psychologicznego) oraz bieżących spraw życia codziennego np. udzielania pomocy w kontaktach z placówkami służby zdrowia
i urzędami, - zajęcia będą prowadzone od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) przez 8 godzin dziennie od godziny 7.00 do 15.00.
III. Kryteria kwalifikowalności:
Kryteria obowiązkowe:
- Osoby potrzebujące wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, to jest takie,które ze względu na wiek, stan zdrowia lub niepełnosprawność wymagają opiekilub wsparcia w związku z niemożnością samodzielnego wykonywania co najmniej jednej z podstawowych czynności dnia codziennego. Wiek nie stanowi jedynej przesłanki kwalifikowania do wsparcia w DDP. Konieczne jest występowanie czynników uniemożliwiających osobie codzienne funkcjonowanie bez pomocy drugiej osoby.
- Osoby mieszkające na terenie gminy Kikół.
Inne kryteria:
- Pierwszeństwo przyjęcia przysługuje osobom o niskich dochodach nieprzekraczających 150% kryterium dochodowego zgodnie z ustawą o pomocy społecznej.
- Kryteria punktowe dla osób:
- ze znacznym lub umiarkowanym stopniem niepełnosprawności - 1 pkt;
- z zaburzeniami psychicznymi - ocena 0/1 pkt,
- z niepełnosprawnością sprzężoną - 1 pkt;
- z niepełnosprawnością intelektualną - 1 pkt;
- z całościowymi zaburzeniami rozwojowymi – 1 pkt(w rozumieniu zgodnym z Międzynarodową Klasyfikacją Chorób i Problemów Zdrowotnych ICD10),
- korzystających z programu Fundusze Europejskie na Pomoc Żywnościową (pomoc w formie paczek żywnościowych) – 1 pkt;
- zamieszkujących samotnie – 3 pkt.
- Dokumenty rekrutacyjne:
- formularz zgłoszeniowy,
- zaświadczenie lekarskie,
- oświadczenie uczestnika projektu,
- jeśli dotyczy orzeczenie o stopniu niepełnosprawności,
- dokumenty potwierdzające miesięczne dochody (np. decyzja ZUS, KRUS o wysokości emerytury lub renty) z miesiąca lipca 2025 r. (jeśli dochód nieprzekracza 150% kryterium dochodowego zgodnie z ustawą o pomocy społecznej),
- dokument potwierdzający zamieszkiwanie na terenie gminy Kikół (kopia rachunków lub faktur za media, ścieki, energię itp.)
dostępne są w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Kikół, pokój nr 3.
Zapewniamy pomoc w prawidłowym wypełnieniu dokumentów rekrutacyjnych.