Mobilny Punkt Informacyjny w Urzędzie Miasta i Gminy w Dobrzyniu nad Wisłą
Mobilny Punkt Informacyjny w Urzędzie Miasta i Gminy w Dobrzyniu nad Wisłą
Informacje o spotkaniu
Lokalny Punkt Informacyjny we Włocławku zaprasza na indywidualne konsultacje w ramach Mobilnych Punktów Informacyjnych.
Podczas indywidualnych spotkań będzie można otrzymać informację między innymi o:
- środkach na otwarcie działalności gospodarczej,
- dotacjach i pożyczkach na rozwój prowadzonej działalności gospodarczej,
- finansowaniu kursów i szkoleń zmierzających do podniesienia kwalifikacji zawodowych,
- zasadach pozyskania dofinansowania,
- aktualnych i przyszłych ogłoszeniach o naborach wniosków.
Kiedy
Wydarzenie odbędzie się w dniu 26.08.2025 r. w godz. 12:00 – 14:30
Gdzie
Miejscem udostępnionym na powyższe spotkanie będzie Urząd Miasta i Gminy w Dobrzyniu nad Wisłą, ul. Szkolna 1, 87-610 Dobrzyń nad Wisłą, parter budynku.
Dla kogo
Spotkanie skierowane jest dla wszystkich mieszkańców województwa kujawsko - pomorskiego zainteresowanych tematyką funduszy europejskich.
Organizator spotkania
Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich we Włocławku
- Bechiego 2
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 54 235 67 12; 511 885 532
Święto Wojska Polskiego 2025
Jak co roku 15 sierpnia obchodzimy Święto Wojska Polskiego. Organizatorem wydarzenia w naszej Gminie była Burmistrz Kikoła Renata Gołębiewska. Tegoroczne uroczystości rozpoczęliśmy od odsłonięcia tablicy Pamięci Członków Związku Strzeleckiego działającego na terenie Gminy Kikół. Tablica ta znajduje się przy ścieżce edukacyjnej przy kikolskim jeziorze. Następnie odbyła się, celebrowana przez księdza Marka Mrówczyńskiego, Msza Święta w intencji Ojczyzny w kościele pw. św. Wojciecha BM w Kikole. Po czym tradycyjnie nastąpił przemarsz pod Pomnik upamiętniający walczących w obronie Ojczyzny.
W wydarzeniu uczestniczyli m.in. Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej Małgorzata Baranowska, Wicemarszałek Województwa Kujawsko-Pomorskiego Aneta Jędrzejewska, przedstawiciele władz samorządowych Powiatu Lipnowskiego i Gminy Kikół, przedstawiciele Zarządu Oddziału Powiatowego Zw. OSP RP w Lipnie i Zarządu Oddziału Gminnego Zw. OSP RP w Kikole oraz druhowie z OSP z Gminy Kikół. Obecni byli również: Radny Młodzieżowego Sejmiku Województwa Kujawsko-Pomorskiego Kacper Sławkowski, osoby zasłużone dla naszego miasta i gminy, dyrektorzy i delegacje szkół, jednostek i instytucji podległych miastu i gminie, przedstawiciele firm i przedsiębiorstw działających w naszej Gminie oraz członkowie Stowarzyszenia Emerytów Gminy Kikół i Kikolskiego Stowarzyszenia Strzeleckiego „Strzelec”. Siły Zbrojne naszego kraju reprezentował przedstawiciel szefa Wojskowego Centrum Rekrutacji we Włocławku podporucznik Dominik Pełczyński oraz podporucznik Bartosz Bielski z 84. Batalionu Lekkiej Piechoty we Włocławku.
Po okolicznościowych przemowach nastąpiło złożenie wieńców i kwiatów pod Pomnikiem. Dziękujemy wszystkim za uczestnictwo w tym niezwykle ważnym dla nas wszystkich święcie oraz służbom, które zapewniły nam bezpieczeństwo podczas jego obchodów.
treść: Krzysztof Kowalewski
foto: Józef Myszkowski (galeria: https://www.facebook.com/photo/?fbid=1186131356881803&set=pcb.1186134720214800&locale=pl_PL)
Odsłonięcie tablicy Pamięci Członków Związku Strzeleckiego działającego na terenie Gminy Kikół
https://www.kikol.pl/aktualnosci?start=0#sigProIdd64dedefcd
Ogłoszenie o naborze na stanowisko: opiekun w Dziennym Domu Pomocy w Kikole
OGŁOSZENIE KIEROWNIKA DZIENNEGO DOMU POMOCY W KIKOLE O NABORZE NA STANOWISKO: OPIEKUN W DZIENNYM DOMU POMOCY W KIKOLE
Ogłoszenie o naborze na stanowisko: opiekun w Dziennym Domu Pomocy w Kikole
Kikół, dnia 14.08.2025 r.
Kierownik Dziennego Domu Pomocy w Kikole ogłasza nabór na stanowisko opiekuna w Dziennym Domu Pomocy w Kikole w związku z realizacją projektu partnerskiego pn. „Kujawsko-Pomorska Sieć Dziennych Domów Pomocy” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027 współfinansowanej z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Priorytet: 8 Fundusze europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działanie: FEKP.08.24 Usługi społeczne i zdrowotne, Nr naboru: FEKP.08.24-IZ.00-059/23, nr projektu: FEKP.08.24-IZ.00-0017/24.
1 etap
Planowane rozpoczęcie pracy: od dnia 1 września 2025 r.
- Niezbędne wymagania od kandydatów:
- kwalifikacje do wykonywania jednego z zawodów: opiekun środowiskowy, asystent osoby niepełnosprawnej, pielęgniarz, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, opiekun kwalifikowany w domu pomocy społecznej lub doświadczenie w realizacji usług opiekuńczych, wolontariat lub osobiste wynikające z pełnienia roli opiekuna faktycznego i odbyła minimum 80 h szkolenia z zakresu realizowanej usługi, w tym udzielania pierwszej pomocy lub pomocy przedmedycznej,
- nieposzlakowana opinia,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Dodatkowe wymagania od kandydatów:
- doświadczenie zawodowe w pracy z osobami starszymi, chorymi lub niepełnosprawnymi,
- cechy niezbędne do pracy z ludźmi starszymi i niepełnosprawnymi tj.: empatia, życzliwość, cierpliwość, wyrozumiałość,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- dyspozycyjność, dokładność, systematyczność, rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- obsługa komputera i urządzeń biurowych,
- prawo jazdy kat. B,
- orzeczenie sanitarno-epidemiologiczne.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- organizowanie bezpiecznego pobytu uczestników zajęć,
- sprawowanie codziennej opieki nad uczestnikami, organizacja i animacja czasu wolnego,
- dobór wyposażenia, materiałów zgodnie z potrzebami uczestników,
- rozpoznanie potrzeb socjalno-bytowych uczestników i współpraca z pracownikami socjalnymi w tym zakresie,
- prowadzenie dokumentacji m. in. dziennych list obecności,
- prowadzenie działań zmierzających do podtrzymania i rozwijania umiejętności samodzielnego życia i funkcjonowania,
- nawiązywanie współpracy z innymi jednostkami i instytucjami działającymi na rzecz osób starszych i środowiska lokalnego,
- pomoc i towarzyszenie podopiecznemu w codziennych czynnościach z zakresu samoobsługi i higieny osobistej,
- dbanie o ład i porządek w Dziennym Domu Pomocy.
- Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae (CV),
- list motywacyjny,
- kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – załącznik nr 1 do Regulaminu naboru,
- kserokopia świadectwa lub dyplomu potwierdzającego wykształcenie,
- kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
- kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- oświadczenia osoby ubiegającej się o zatrudnienie: o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, o niekaralności (czy nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe), o nieposzlakowanej opinii, o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie, niezbędnych do przeprowadzenia procesu rekrutacji - załącznik nr 2 do Regulaminu naboru,
- oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną Administratora dla kandydata do pracy w procesie rekrutacyjnym – załącznik nr 3 do Regulaminu naboru,
- referencje (o ile kandydat takie posiada).
- Warunki pracy:
- Wymiar czasu pracy: pełny etat,
- Miejsce pracy: Dzienny Dom Pomocy w Kikole, ul. Toruńska 22
- Godziny pracy: 7:00 – 15:00,
- Rodzaj umowy: umowa o pracę na czas trwania projektu „Kujawsko-Pomorska Sieć Dziennych Domów Pomocy”,
- Warunki pracy: stanowisko związane jest z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na stanowisku, praca z osobami starszymi oraz osobami z niepełnosprawnością.
- Miejsce i termin złożenia dokumentów.
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy w Kikole lub przesłać pocztą na adres Gmina Kikół, Pl. Kościuszki 7, 87-620 Kikół Gminny w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko opiekun w Dziennym Domu Pomocy” do dnia 22 sierpnia 2025 r. do godz. 12.00.
VII. Inne informacje:
Złożone dokumenty będą rozpatrywane pod względem kompletności i spełnienia wymagań niezbędnych dla kandydata na w/w stanowisko. Aplikacje, które wpłyną do Gminy Kikół po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Osoby spełniające wymogi formalne zostaną powiadomione o terminie II etapu konkursu.
VIII. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.
- Informacje dodatkowe:
Kierownik Dziennego Domu Pomocy w Kikole zastrzega sobie, w każdym czasie, prawo zakończenia konkursu lub odstąpienia od rozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny.
- Ochrona danych osobowych – klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej: ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kierownik Dziennego Domu Pomocy w Kikole, ul. Toruńska 22, 87-620 Kikół.
2) Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Dziennego Domu Pomocy w Kikole, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych za pomocą adresu email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadania: nabór na stanowisko – opiekun w Dziennym Domu Pomocy.
4) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z kategorią archiwalną sprawy na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu.
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
8) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym,
9) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.
Kierownik Dziennego Domu Pomocy w Kikole
Ogłoszenie o naborze na stanowisko: animator w Dziennym Domu Pomocy w Kikole
OGŁOSZENIE KIEROWNIKA DZIENNEGO DOMU POMOCY W KIKOLE O NABORZE NA STANOWISKO: ANIMATOR W DZIENNYM DOMU POMOCY W KIKOLE
Ogłoszenie o naborze na stanowisko:
animator w Dziennym Domu Pomocy w Kikole
Kikół, dnia 14.08.2025 r.
Kierownik Dziennego Domu Pomocy w Kikole ogłasza nabór na stanowisko opiekuna w dziennym Domu Pomocy Społecznej w Osówce w związku z realizacją projektu partnerskiego pn. „Kujawsko-Pomorska Sieć Dziennych Domów Pomocy” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027 współfinansowanej z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Priorytet: 8 Fundusze europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działanie: FEKP.08.24 Usługi społeczne i zdrowotne, Nr naboru: FEKP.08.24-IZ.00-059/23, nr projektu: FEKP.08.24-IZ.00-0017/24.
½ etatu
Planowane rozpoczęcie pracy: od dnia 1 września 2025 r.
- Niezbędne wymagania od kandydatów:
- wykształcenie wyższe na kierunku (lub specjalność) terapia zajęciowa, animacja społeczna, pedagogika, psychologia bądź pokrewne lub wykształcenie minimum średnie i posiadanie kwalifikacji w zakresie terapii zajęciowej lub animacji potwierdzone dyplomem, certyfikatem lub innym dokumentem,
- nieposzlakowana opinia,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Dodatkowe wymagania od kandydatów:
- doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku, w szczególności
z osobami starszymi, chorymi lub niepełnosprawnymi, - cechy niezbędne do pracy z ludźmi starszymi i niepełnosprawnymi tj.: empatia, życzliwość, cierpliwość, wyrozumiałość,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- kreatywność, pomysłowość, dyspozycyjność, dokładność, systematyczność, rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań,
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- organizacja i animacja czasu wolnego podopiecznych,
- planowanie miesięcznych zajęć z uczestnikami,
- prowadzenie zajęć grupowych (przygotowywanie odpowiednich zajęć manualnych dostosowanych do możliwości uczestników),
- przygotowywanie imprez okolicznościowych, w tym przygotowanie programu artystycznego w wykonaniu uczestników oraz przygotowanie wspólnie z uczestnikami odpowiednich dekoracji,
- inicjowanie i podejmowanie niezbędnych działań zmierzających do rozwoju różnych form zajęć,
- działania mające na celu zapobieganie bierności osób niesamodzielnych, której skutkiem jest brak aktywności fizycznej i społecznej,
- prowadzenie działań zmierzających do podtrzymania i rozwijania umiejętności samodzielnego życia i funkcjonowania,
- nawiązywanie współpracy z innymi jednostkami i instytucjami działającymi na rzecz osób starszych i środowiska lokalnego,
- sprawowanie bezpośredniej opieki i czuwanie nad bezpieczeństwem uczestników,
- w miarę potrzeby pomoc i towarzyszenie podopiecznemu w codziennych czynnościach z zakresu samoobsługi i higieny osobistej,
- dbanie o należyty stan urządzeń i sprzętu oraz o ład i porządek w Dziennym Domu Pomocy.
- Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae (CV),
- list motywacyjny,
- kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – załącznik nr 1,
- kserokopia świadectwa lub dyplomu potwierdzającego wykształcenie,
- kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
- kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- oświadczenia osoby ubiegającej się o zatrudnienie: o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, o niekaralności (czy nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe), o nieposzlakowanej opinii, o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie, niezbędnych do przeprowadzenia procesu rekrutacji - załącznik nr 2,
- oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną Administratora dla kandydata do pracy w procesie rekrutacyjnym – załącznik nr 3,
- referencje (o ile kandydat takie posiada).
- Warunki pracy:
- Wymiar czasu pracy: ½ etatu,
- Miejsce pracy: Dzienny Dom Pomocy w Kikole, ul. Toruńska 22, 87-620 Kikół,
- Godziny pracy: do uzgodnienia,
- Rodzaj umowy: umowa o pracę na czas trwania projektu „Kujawsko-Pomorska Sieć Dziennych Domów Pomocy”,
- Warunki pracy: praca z osobami starszymi, niepełnosprawnymi.
- Miejsce i termin złożenia dokumentów.
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Czernikowo lub przesłać pocztą na adres Gmina Kikół, Pl. Kościuszki 7, 87-620 Kikół w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko animator w Dziennym Domu Pomocy” do dnia 22 sierpnia 2025 r. do godz. 12.00.
VII. Inne informacje:
Złożone dokumenty będą rozpatrywane pod względem kompletności i spełnienia wymagań niezbędnych dla kandydata na w/w stanowisko. Aplikacje, które wpłyną do siedziby Gminy Kikół po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Osoby spełniające wymogi formalne zostaną powiadomione o terminie II etapu konkursu.
VIII. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.
- Informacje dodatkowe:
Kierownik Dziennego Domu Pomocy w Kikole zastrzega sobie, w każdym czasie, prawo zakończenia konkursu lub odstąpienia od rozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny.
- Ochrona danych osobowych – klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej: ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kierownik Dziennego Domu Pomocy w Kikole, ul Toruńska 22, 87-620 Kikół.
2) Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Dziennego Domu Pomocy w Kikole, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych za pomocą adresu email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadania: nabór na stanowisko – animator w Dziennym Domu Pomocy.
4) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z kategorią archiwalną sprawy na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu.
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
8) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym,
9) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.
Kierownik Dziennego Domu Pomocy w Kikole
Powiatowo-Gminne Dożynki 2025 w Tłuchowie
OSTRZEŻENIA METEOROLOGICZNE ZBIORCZO NR 150
Kolejne zamówienie publiczne w ramach KPO rozstrzygnięte!
Bezpieczne Gospodarstwo Rolne
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że 7 sierpnia br. odbyło się posiedzenie Centralnej Komisji Konkursowej XXII Ogólnokrajowego Konkursu Bezpieczne Gospodarstwo Rolne. Wyniki jej prac zostaną podane do publicznej wiadomości na stronie internetowej KRUS po zakończeniu uroczystej gali podsumowującej działanie, która odbędzie się 22 września br. o godz. 11:00 w Auli Kryształowej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego przy ul. Nowoursynowskiej 166/9 w Warszawie. Wkrótce poinformujemy rolników o ocenie ich gospodarstwa, uzyskanych nagrodach oraz terminie gali.
Ponadto zawiadamiamy, że po raz kolejny na platformie informacyjnej AgroNews.com.pl uruchomiono Internetowy Konkurs Bezpieczne Gospodarstwo Rolne (link: https://agronews.com.pl/wiadomosci/bezpieczne-gospodarstwo-rolne/).
Internauci, w oparciu o informacje udostępnione przez właścicieli gospodarstw, wybiorą spośród 16 finalistów najbezpieczniejsze w swojej ocenie gospodarstwo rolne. Głosy można oddawać od 11 sierpnia do 15 września br. Zasady udziału w głosowaniu określił Organizator (Platforma Internetowa AgroNews.com.pl) na swojej stronie internetowej. System informatyczny zarejestruje tylko 1 głos z jednego komputera, identyfikując go po unikalnym numerze IP. Zwycięzca Internetowego Konkursu, którego gospodarstwo uzyska największą liczbę głosów otrzyma:
- voucher na ubezpieczenie majątku, pojazdów i maszyn rolniczych od AGRO Ubezpieczeń – Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych;
- voucher do SPA dla dwóch osób ufundowany przez Organizatora Konkursu.
Zachęcamy do uczestnictwa w konkursie.
źródło:
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO
ODDZIAŁ REGIONALNY W BYDGOSZCZY / WYDZIAŁ OGÓLNY
Obchody Święta Wojska Polskiego 2025. Dziękujemy za Waszą służbę.
Zbliżają się coroczne uroczyste obchody Święta Wojska Polskiego - w tym roku - 15 sierpnia - poza tradycyjnymi wydarzeniami w jednostkach wojskowych rozsianych na terenie całego kraju oraz wielką defiladą wojskową na warszawskiej Wisłostradzie, po raz pierwszy uświetni je parada morska na Półwyspie Helskim.
Szczegóły uroczystości: https://www.gov.pl/web/obrona-narodowa/obchody-swieta-wojska-polskiego-2025---dziekujemy-za-wasza-sluzbe